Partage
  • Partager sur Facebook
  • Partager sur Twitter

Enlever les bords

    16 février 2019 à 18:09:35

    Bonjour à tous,

    Tout d'abord je débute dans la programmation, alors excusez moi de mon ignorance...

    J'ai tapé le petit code ci-dessous : 

    <!doctype html>
    <htlm>
    
    	<head>
    		<title>Mon site</title>
    		<link rel="stylesheet" href="style.css" />
    		<meta charset="utf8">
    	<head>
    
    	<body>
    		<p class="couleur">Soleo saepe ante oculos ponere, idque libenter crebris usurpare sermonibus, omnis nostrorum imperatorum, omnis exterarum gentium potentissimorumque populorum, omnis clarissimorum regum res gestas, cum tuis nec contentionum magnitudine nec numero proeliorum nec varietate regionum nec celeritate conficiendi nec dissimilitudine bellorum posse conferri; nec vero disiunctissimas terras citius passibus cuiusquam potuisse peragrari, quam tuis non dicam cursibus, sed victoriis lustratae sunt.</p>
    
    		<p>Soleo saepe ante oculos ponere, idque libenter crebris usurpare sermonibus, omnis nostrorum imperatorum, omnis exterarum gentium potentissimorumque populorum, omnis clarissimorum regum res gestas, cum tuis nec contentionum magnitudine nec numero proeliorum nec varietate regionum nec celeritate conficiendi nec dissimilitudine bellorum posse conferri; nec vero disiunctissimas terras citius passibus cuiusquam potuisse peragrari, quam tuis non dicam cursibus, sed victoriis lustratae sunt.</p>
    	</body>
    </html>
    .couleur
    {
    background-color: black ;
    border: 5px solid black;
    color: white ;
    text-align: justify;
    font-family: Verdana;
    margin-left: 0px;
    justify-content: flex-end;
    }
    


    Le premier paragraphe est bien dans u cadre noir, mais ce cadre ne touche pas les bords de l'écran et laisse des espaces blancs... J'ai tout essayé mais je n'y suis pas arrivé. Pouvez vous m'aider?

    Merci d'avance ;)

    • Partager sur Facebook
    • Partager sur Twitter